Model Formatiu

Comprensió. Organicitat. Dramatúrgia de l’actor i Autonomia.

 

Aquests són els fonaments sobre els quals construïm la nostra visió pedagògica a el timbal.

Treballem des d’una perspectiva sistèmica i global de la realitat actoral, lliure de tòpics i estereotips sobre la professió, amb un únic propòsit: proporcionar un aprenentatge sòlid i eficaç que reflecteixi l’essència de l’ofici actoral, l’art d’interpretar el canvi constant en escena.

Aquest sistema metodològic es basa en anys d’investigació i en l’àmplia trajectòria docent dels seus creadors, Fausto Carrillo i Ricard Boluda.

Amb la nostra metodologia, no separem els aspectes interns i externs de l’actor o actriu. Al contrari, acompanyem els estudiants perquè aprenguin a connectar-los constantment.

“No li trauràs partit quan actues  al teu personatge, si no aprens a vincular-lo sempre a una realitat externa a tu. “

  • Ens centrem a potenciar el treball personal, orgànic i interrelacional de l’alumnat, proporcionant-los eines i processos d’autoconeixement i experimentació per aprofundir en el seu procés creatiu.
  • Oferim una pràctica que respecta el ritme personal i l’aprenentatge individual i en grup.
  • Aquest aprenentatge permetrà en el futur desenvolupar projectes propis i treballar en projectes externs, ja sigui en dramatúrgies textuals o no textuals.